Sängtrubbel...

Goddag!
 
Insett att jag måste komma på en bättre lösning när det kommer till min säng. Ligger inte alls så bra som jag vill trots att vi för några veckor sen vända på skummadrassen för att få det lite hårdare under min wellpure för att bl.a. slippa den höftgrop som blir efter ett tag.
 
Tanken är att köpa en ny madrass helt, men eftersom den ska "svälla" ett par dagar så vill vi helst passa in det med en ö vistelse då vi bor i en liten lägenhet här i stan och än så länge har vi ingen sådan inplanerad. Sen är det inte ens säkert att en ny madrass löser problemet helt.
 
Detta är en några av nackdelarna med att sova i en våningsäng som kronisk sjuk. Samtidigt förstår jag att mina föräldrar behöver ha kvar den för att kunna ha plats för barnbarn när det kommer. Jag bor ju forfarande hemma, så det är lite blandade känslor kring den där sängen. För hade jag fått besämma hade jag nog bytt ut den till en riktig säng för länge sen, men vart ska barnen sova då? Syskonbarnen är ju mitt allt! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0