Uppdatering om näringsdrycker del 3...

Tjo på er!
 
Nu har jag gått på näringsdrycker under ett par månader och jag tycker det går allt bättre med att få ner dem trots eftersmaken. Det sker liksom på rutin nu och jag tycker dipparna som fick mig nästa ramla ihop har minskat otroligt mycket sen jag börja dricka näringsdrycker regelbundet.
 
Det viktigaste av allt i mitt fall är att jag håller min vikt någorlunda trots min svajiga aptit som jag just nu har. Vilket jag äntligen gör! Min vikt ligger bra och har inte tappat alls så mycket som jag tidagare gjorde så fort jag hade ett par dåliga dagar i rad. Jag mår fortfarande riktigt dåligt vissa dagar att jag inte behåller någon fast föda. Men det går sakta framåt!
 
 Detta med aptiten var en av de saker jag vart mest rädd för sen jag blev kronisk sjuk. Då jag vet att jag har enormt svårt att gå upp i vikt om jag tappar. Det känns därför som en lättnad att vi lyckades hitta en lösning relativt fort trots strulet med vårdcentralen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Erika

Skönt att ni funnit en lösning som är okej. 😊

Svar: En enorm lättnad. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-04-13 @ 18:05:19
URL: http://erikapettersson.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0