Börja om från ruta ett...

Hej!
 
Idag känner jag mig riktigt matt och smärtpåverkad i kroppen pga kraftiga skakningarna. Jag hann som tur slutföra de mesta på min lista redan igår förutom vårdsamtalet. Men de samtalet har jag tänkt ta på Torsdag istället. Vilket gör att jag idag och imorgon kan spendera dagarna i sängen/soffan för att återhämta mig.
 
Jag känner att de sista veckorna har blivit lite för mycket för min kropp och jag har tyvärr lyckats överansträngt mig alldeles för ofta. Vilket resulterat i att jag nu börjat få tråkiga bakslag. Så nu behöver jag börja om på ruta ett igen när det kommer till att lära mig att inte gå över min energigräns. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ina

oh så jobbigt! Men styrkekramar och krya på dig! 💕

Svar: Tack för alla styrkekramar. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-08-21 @ 16:01:32
URL: http://www.nouw.com/jessina


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0