Lyckad utflykt med tösen...

Goddag!
 
Wow! Vilken mysig dag jag och Wiirah hade igår tillsammans med en av mina närmsta vänner "J". Vi gick bl.a. på ett av mina favoritmuseum och trots att tösen kan vara lite kräsen av sig när det kommer till utflykter. Så såg det ut som även hon tyckte var intressant och roligt att gå runt där. Det var alltså ett lyckat besök och dessutom har de flesta större museum oftast ett lekrum som brukar uppskattas av de flesta barnen. 
 
Idag mår min kropp inte så jätte bra efter resan, men samtidigt var det nog den här utflykten jag behövde för att få rensa tankarna lite. Då "J" är en av få jag verkligen kan prata ut med om allt! Nu blir det soffläge för mig resten av denna veckan för att samla energi till vårdsamtal kommande vecka. kramiz<3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0