Går tungt nu....

Tjo!
 
Jag är helt slut i kroppen och energiförrådet står nästan på tomt jämt. Jag blir trött/utslagen och får mjölksyra i hela kroppen av minsta lilla. Så bara att vända mig om i sängen tar på energin, att samtala, äta och gå på toa likaså. Allt känns inte längre som en rutin utan som en utmaning. Klart jag har dagar som är okej också, men då kommer oftast dagar av sängläge efteråt. Allt kostar energi!
 
De svåra nervsmärtorna är också riktigt kämpiga att hantera mitt i allt annat kaos. Många gånger är det ritkigt svårt att hålla tillbaka tårarna utan dem forsar ner för kinden innan jag ens fått i mig frukost oftast. Jag har fått nog av mina skitsjukdomar! Men det är bara till att kämpa vidare och hoppas det vänder till det bättre. kramiz<3
 
Så svårt att sätta ord på hur mitt liv är/ser ut just nu.... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0