Äntligen fått hjälp!

Hej!
 
Jag och mamma lyckades till slut få tag på ett direkt nummer till dietisten efter många vårdsamtal till olika enheter. Vi lämna ett meddelande till dietisten och det dröjde inte länge innan kvinnan ringde upp och tog tag i mitt behov av näringsdrycker direkt. Efter allt strul så hoppas jag oturen vänt och att min första leverans kommer så snart som möjligt nu.
 
En enorm lättnad att jag äntligen blev tagen på allvar. Mått otroligt dåligt psykiskt över att se hur mycket jag tappat i vikt sen jag blev sämre i ME:en. Det har liksom vart en ständig oro för mig och att vården sen ignorerar mig gjorde inte saken bättre trots att de hela mitt liv har ifråga satt min genetiskt låga vikt så tog dem mig inte på allvar när jag väl börja tappa min vikt som annars legat stabilt. 
 
Stort tack älskade Mamma som alltid stöttar mig, sköterskan I som la på läkaren i måndags angående mitt behov av hjälp och Dietisten för att ni hjälpte mig såpass snabbt igår. kramiz<3
 
Minst 2st/dag ska jag försöka få i mig så fort leveransen kommer:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0