Ett mer lyckat vårdsamtal...

Goddag!
 
Imorse vakna jag upp tidigt och passa då på att göra ett nytt försök att få svar på mina vårdfrågor som sköterskan sist inte klara svara på utan sa bara hejdå och la på luren mitt i min fråga. Denna gången gick det betydligt bättre. Idag fick jag prata med en sköterska som både var trevlig och villig att forska vidare på hur vi ska göra med medicinerna och om det finns ett nummer att få tag på dietisten för att veta om de ens fått min remiss dit.
 
Efter 1 timme ringde hon upp igen och gav mig ett nummer som går till dietistenheten. Hon lova även att fortsätta ta reda på vem som är min huvudläkare nu sen min andra sluta för att försöka få en läkartid om medicinering. Så förhoppningsvis ringer hon upp igen senare i veckan om besked. Det var iallafall en lättnad att det var en vettig som denna gång. Så andra gången gillt i lotteriet denna gång om vem som svara när man ringer sjukvården. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Håller tummarna 😍

Svar: ❤❤❤
♥JèÑnIèY♥

2018-02-19 @ 16:18:40
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0