Än ser det inte ljust ut...

Goddag!
 
Andra dagen även det nya året och min kroppen mår katastrof. Jag har så galet ont i kroppen att jag inte vet vad jag ska ta mig till och sen är jag nästan konstant svimfärdig vilket gör att jag inte vågar gå ut själv. Får hoppas det vänder till det bättre snart, så jag orkar hitta på nått. För nu är jag rätt bunden till hemmet och det börjar tära på mig. Ska försöka se film nu innan jag behöver sova igen. kramiz<3
 
Min glamorösa sovplats som jag spenderar större delen av dygnet på...
(Mitt barnrum hos mina föräldrar)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

❤❤❤

Svar: kramiz❤❤
♥JèÑnIèY♥

2018-01-02 @ 20:11:20
URL: http://mittlivmedme.blogg.se
Sophia

Har du någon sjukdom som gör att du har så ont?❤️

Svar: Har en neurologisk sjukdom vid namnet ME/CFS (Myalgic Encephalomyelitis/Chronic Fatigue Syndrome) och sen fibromyalgi. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-01-02 @ 21:48:25
URL: http://www.soophiiiaa.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0