Beger mig mot syrran...

Hej!
 
Idag åker jag till syrran ett par dagar och det är dels för att jag saknar dem otroligt mycket men också för att finnas där för ett av barnen som behöver sin moster lite extra just nu. Ni som känner mig väl vet att jag gör det mesta för mina älskade sysknbarn. Dem är ju trots allt mina hjältar i livet!
 
Jag vet att det kommer bli en utmaning att orka med det långa dagarna som blir när man har barn i huset. Men jag får försöka smita undan medans det går och vara noga med mina viktiga vilostunder på eftermiddagen. Kramiz<3
 
Hoppas ni får en mysig helg!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

❤❤❤

Svar: ❤❤❤❤
♥JèÑnIèY♥

2018-01-06 @ 18:50:30
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0