Idag kommer syrran hit...

Goddag!
 
Efter en lång natt av mardrömmar och värk har jag nu lyckats ta mig upp ur sängen iallafall. Idag kommer min älskade stora syster hit över natten. Det ska bli otroligt trevligt och mysigt att ha henne här. Ikväll ska vi även på ett litet firande av min extra syster som fyllde 25 för en vecka sen.
 
Dock lär jag nog bara orka vara där en stund innan jag behöver hem och bädda ner mig. För att vara iväg tar enormt på krafterna just nu. Man känner verkligen hur energi nivån sjunker och tillslut vet jag knappt vad jag heter. Och jag bör inte överanstränga mig när kroppen är i detta skick. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0