Uppdatering om näringsdrycker del 4...

Hej på er!
 
Nu har jag gått på näringsdrycker under ungefär ett halvår och jag tycker det går allt bättre. Jag tycker även dipparna som fick mig kallsvettas, yra och darra nått enormt har minskat otroligt mycket sen jag börja dricka näringsdryckerna. Vilker är super skönt för det tar så på kropparna att ha sådana dippar.
 
Dessutom håller jag min vikt bra nu trots att min aptit är riktigt kass de dagarna när jag mår som sämst i kroppen. Så det går sakta men säkert framåt och det är en lättnad för mig som kämpat i flera år med att gå upp i vikt och framförallt få i mig tillräckligt de dagarna när kroppen inte är på topp. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0