Äntligen fredag!

Tjo!
 
Ny dag är här och planen för min del idag är att hålla gnistan uppe så gott det går. Senare ikväll blir det myskväll med mamma framför Let´s dance finalen. Tanken är även att försöka fortsätta mål i målarboken nu när jag äntligen orkat plocka fram det igen. Men innan dess ska jag försöka övertala pappa att hämta min solstol i förrådet. Vore så skönt att kunna ligga ute i skuggan och vila nu när vädret är så underbart vackert.
 
Kroppstatus: Nervsmärtor, slembildning, hes, matt, mjölksyrekänsla så fort jag gör något.
Men vid gott mod måste jag säga!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sandra

Hoppas du får en fin kväll :)

Svar: åh tack så mkt.. Hoppas du har en fortsatt fin helg. kamiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-06-01 @ 16:34:06
URL: http://nouw.com/sandrachorsell


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0