Lyckad nationaldagsfirande....

Tjo!
 
Jag hade det otroligt mysigt i Karlsborg igår trots att jag på morgonen hade det lite kämpigt. Men det var nog inte  fören på vägen hem igen som jag börja känna mig extremt hängig och att de kraftiga smärtorna öka allt mer. Jag blev dessutom allt stelare i kroppen ju mer klockan blev. Så när det var dags för mig sova för natten var jag knappt rörlig alls. Detta är ett ganska typiska tecken för mig att jag ansträngt mig lite för mycket.
 
Samtidigt är det dem här utflykterna som ger mig positiv energi för att fortsätta kämpa när allt känns som tuffast. Det är därför jag verkligen planerar och väljer mina utflykter väl. De närmsta dagarna nu efter en sådan här utflykt innebär tyvärr alltid Smärtor, stel, hes, hängig, sömnig, små febrig, extremt vimsig, ljus och ljudkänslig m,m.... Så nu blir det säng/viloläge för mig ett par dagar för att fylla på energi-förrådet lite igen. karmiz<3
 
Gårdagen: 
 
Idag:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0