Dags att få fräscha upp sig...

Tjo!
 
Just nu sitter jag och försöker kämpa mig i frukosten och kan säga att det inte är det lättaste när man har ont  både har ont i magen och mår illa. Hittills har jag lyckats få i mig en halv smörgås och det är bättre än inget. Men det får nog bli små potioner av mat flera gånger idag om jag ska kunna få i mig tillräckligt. Idag tycks vara en sämre dag när det kommer till att få i mig föda. 
 
Så fort jag fått i mig lite har jag tänkt hoppa in i duschen för att fräscha upp mig lite efter mensen som nu börjar avta. Jag har haft extrema svettningar senaste dagarna så det ska bli skönt att få duscha av sig igen och vem vet det kanske piggar upp mig lite att äntligen få känna mig fräsch igen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0