Exploderar inombords av alla känslor...

Tjo!!
 
Det känns precis som jag är tillbaka på ruta ett i kampen. Jag ligger i sängen större delen av dygnet precis som när jag insjukna och har så ont att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Vad jag än hittar på blir jag helt slut efteråt då en enkel sak som toabesök eller måltid tar all energi. Att pyssla tar otroligt mycket på krafterna, men utan den stunden kommer jag inte klara hålla gnistan uppe!
 
Dessutom lyckas jag inte få kontroll över mensvärken som kommer alldeles för tätt vilket tar ännu mer av min lilla energi. Nu vill jag inget annat än att få tillbaka energi till att orka göra något roligt om dagar. Jag hoppas också gynläkaren har en plan när det kommer till mensen, men det ser inte så ljust ut med tanke på att jag redan testat det mesta. Kämpa, kämpa är vad jag försöker mata in i skallen just nu! Kramiz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0