Avbryta rehab och fortsätta i vår?!

Goddag!
 
Denna dag blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Imorse ringde nämligen rehab och avboka min tid då sjukgymnasten var sjuk. Jag fick istället en ny tid nu på Måndag eftermiddag men funderar på att avbryta rehab helt och hållet efter det mötet.
 
Det är fel period för mig att ge mig in i rehab hur mycket jag än vill. Kylan gör det svårt för mig att ta mig ut och framförallt åka iväg när pappa jobbar. Sen ska vi inte prata om alla infektioner och skit som går runt nu. 
 
Jag pallar inte helt enkelt inte med allt strul som vart kring rehab. Jag hade hoppet uppe kring idéen men inser nu att det är fel period att ge sig in i något sådant här. Jag får vänta med det till april-maj någon gång när det börjar bli lite varmare ute och hoppas det går bättre då. kramiz<3
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0