Detta var vad min kropp behövde...

Tjo fina ni!
 
Oj, vad matt jag blev i kroppen efter tagit morfinliknande igår. Så det var nog vad min kropp behövde efter dygn av svåra nervsmärtor och veckor av infektioner. Efter ett par timmars sömn under eftermiddagen igår kunde jag måla i målarboken en timme innan energin åter tog slut. 
 
Idag mår jag helt okej även om jag fortfarande känner mig lite matt/utslagen av medicinen igår. Smärtorna ligger på en 4 på smärtskalan istället för en 7-8 som igår. Det känns därför som jag kanske kan måla en stund även ikväll om smärtorna fortsätter hålla sig nere. Vi får hålla tummarna att dem gör det! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0