Enormt tacksam att hjälpmedel finns...

Goddag!
 
Jag behöver nästan alla mina hjälpmedel för att vardagen ska gå ihop dagar som denna. Jag har de senaste dagarna haft lite svårt att stå längre stunder innan benen börjar darra och benen nästan viker sig. Men tanken är att jag ska försöka duscha håret idag då det inte gjorts på snart en vecka. Så är tacksam att jag har en duschpall som underlättar duschandet för mig dessa dagar annars hade det var omöjligt att göra det.
 
Dessutom är min anpassade arbetsstol en viktig pusselbit för att vardagen ska flyta på. Den använder jag när jag till exempel är jag ska klä på mig eller när jag hjälper till här hemma med små saker. Min vardag skulle inte fungera utan denna stol. Nu ska jag ta mig an denna dag så jag hinner vila innan filmen "Trassel"  börjar ikväll. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0