Uppdatering om näringsdrycker del 5...

Tjo!
 
 Då var det redan torsdag igen och det känns som tiden bara flyger iväg. Jag lyckades följa med familjen igår när vi skulle ut och äta. Vilket var otroligt mysigt även om jag inte fick i mig så mycket som jag hade hoppats på. Aptiten är ju lite svajig igen sen en tid tillbaka och så även vikten. 
 
Planen är att nästa gång mamma förnyar recept på näringsdrycker till mig ska hon höra med dietisten om jag kan få öka med ytterligare en näringsdryck om dagen när det är som tuffast. Så får vi hoppas det har en effekt på dipparna som jag dessvärre fått allt oftare senaste tiden. kramiz<3
 
I övrigt går det kanon med att få i mig näringsdryckerna så länge dem är kalla.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sophia

Jag fryser mina och äter som glass😊❤️

Svar: Det måste jag testa någon gång när vi har plats i frysen. kramiz <3
♥JèÑnIèY♥

2018-11-01 @ 21:36:46
URL: http://www.soophiiiaa.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0