Vecka 48 planer...

Hej fina ni!
 
Då var en vecka redan här och denna vecka står det en del viktiga punkter på schemat som jag verkligen hoppas kunna ta mig iväg på. Denna vecka ska jag även försöker bli bättre på att planera dagarna jag ska iväg på i detalj. Allt för att få med mina 2 viktiga vilostunder "laddningstid" mitt på dagen som jag så behöver för att orka med och för att undvika ME-krascha i flera dygn efteråt. Såhär ser iallafall min vecka ut än så länge.
 
Har ni något roligt ni ska göra i veckan? 
 
 
Måndag:  Vilodag
 
Tisdag: Möte med sjukgymnast.
 
Onsdag: Klipptid hos Pierre (om ork finns).
 
Torsdag: Ringa hudmottagningen och
vila resten av dagen.
 
Fredag: Myskväll med familjen
 
Lördag: Familjedag &
göra det sista inför pappas jobbresa.
 
Söndag: Vilo & planeringsdag.
 
 
 
Tack för alla fina kommentarer jag fått senaste dagarna.
Ni är helt underbara ska ni veta!
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Wifeey

låter som du har haft en lugn vecka :D

Svar: Hoppas på det iallafall. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-11-26 @ 16:39:09
URL: http://wifeey.se/
Emma Engström

Hoppas verkligen du får en himla fin vecka! <3

Svar: Tack du med. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-11-26 @ 19:44:43
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0