Min nya rumskompis...

Tjo på er!
 
Efter mycket funderingar slog jag till med att införskaffa mig en rumskompis, nämligen en luftfuktare. Förhoppningsvis ska den hjälpa mig med med några av mina bråkiga symtom om nätterna. Det vore underbart om jag kunde få kontroll över nätterna, då jag behöver den tiden för återhämtning. Sen kan man hoppas att den även hjälper att minska antal bakslag som jag senaste tiden haft.
 
Första natten var extremt bra, jag störde mig inte på ljudet alls då jag nästan alltid sover med öronproppar framförallt på vardagarna. Ljuset stängde jag av helt för att inte det ska påverka min sömn. Märkte redan nu under första natten att jag andades bättre och var inte alls lika torr i halsen som innan. Jag är än så länge nöjd över valet att investera i en luftfuktare i lagomstorlek och som inte låter allt för mycket. kramiz<3
 
Säg HEJ till Anton som den heter:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Så bra, hoppas den fortsätter hjälpa dig att må bättre. Kram

Svar: Vi får hoppas det<3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-04-25 @ 14:16:17
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0