Det var en lyckad dag igår....

Hej där!
 
Gårdagen var en extremt lyckad dag! Inte nog med att jag äntligen tog tag i att ringa hudmottagningen då min akne blåsar upp rejält emellanåt. Så jag behövde få nytt recept på Epiduo. Vilken lättnad att ha det avklarat! Sen var jag och pappa även iväg på massage igår eftermiddag och kan säga att det var den bästa massagen jag fått på länge.
 
Den massören jag hade var så försiktig och var väldigt lätt på handen. En behaglig massage där massören ändå lyckades hitta rätt punkter att lösa upp. Mina axlar sjönk nog minst en centimeter efteråt, så det gjorde verkligen sussen!
 
Idag är en betydligt kämpigare dag för kroppen och det hade jag nästan på känn att det skulle bli. Jag brukar känna mig lite öm och utömd på energi ett par dygn efter massage. Dock mådde jag jätte illa imorse, men jag hoppas det bara var mitt vanliga morgon-illamående. Oavsett vad det var kommer det bli en lugn dag i sängen och låta kroppen få återhämta sig i sin takt. kramiz<3 
  
 
Jag idag:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0