En sista utväg...

God förmiddag!
 
Jag har plågat mig upp i tid idag och det händer inte ofta kan jag säga. Jag ska nämligen iväg med pappa på massage idag. och ja både resan och massagen kommer ta otroligt mycket på min energi. Men detta är sista utvägen att försöka få bukt med spänningarna i nacken och ryggen som härjat sista tiden. Hoppas, hoppas att det lindrar lite iallafall även om det kostar energi.
 
Men innan det bär av mot massagen ska jag äta lite frukost och vila mig en stund. Så jag kan samla kraft till att klä på mig alla kläder för att sen vila mig ännu en gång innan vi åker. Jag har verkligen försökt planera denna dag väl med vilostunder, så jag hoppas inte köra slut på mig allt för mycket. kramiz<3
 
Vad ska ni hitta på idag?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0