Fötterna ska få kärlek igen...

Tjo!
  
Om en liten stund ska jag äntligen bege mig mot stan för fotvård. Detta är ett besök jag alltid ser framemot då jag har jätte svårt att ta hand om mina fötter själv. Jag får liksom som mjölksyra i hela kroppen och blir extremt utslagen av att försöka klippa naglarna och fila på egenhand. Så för mig har det vart guldvärt att få hjälp med det sen flera år tillbaka. Att ge fötterna kärlek så här på alla hjärtans dag känns underbart! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Maria

Jag har varit forvård två gånger, det är verkligen härligt.
Nu har jag ork att ta hand om dom och försöker vara nga med att hålla dom mjuka för mina fötter blir super torra om jag smörja dom ett par kvällar. Njut

Svar: Visst var det skönt att få dem ompysslade=) Åh vad skönt att du orkar ta hand om dem själv nu! Ja, såhär års brukar jag/mamma få smörja in mina fötter dagligen för annars bränner det i dem av torrhet. När du tar hand om dina fötter själv gör du fotbad innan då? kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-02-15 @ 09:13:24
URL: http://iamiamarias.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0