Svimfärdig och svag...

Goddag!
 
Min kroppen inte alls samarbetsvillig idag och då mensen kom igång igår så beror nog mycket på det tyvärr och sen var jag dessutom iväg på fotvård igår och bussresan till och från brukar ta lite eller ganska mycket på krafterna. Besöket däremot gick jätte bra och det var riktigt skönt att få fötterna ompysslade en stund.
 
Idag kommer jag dock ge upp försöket med att hålla mig uppe längre stunder. Jag är alldeles för svimfärdig, matt och små febrig för att klara av det. Bara att försöka sitta upp för att få i mig min sena frukost var en utmaning. Så det får bli en lugn Fredag i säng/soffa och hoppas på att jag mår lite bättre imorgon. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0