Äntligen dags att baka...

Hej på er!
 
Idag känner jag mig mig så peppad på att ta mig an dagen även om jag egentligen inte ska göra något speciellt mer än att jag och Wiirah ska baka lite muffins till fikat här hemma. Jag har ju vart sugen på mina älskade "Double chocolate muffins" ett bra tag nu men inte riktigt haft ork över till att baka dem.
 
Men nu har jag både mamma och Wiirah till hjälp för att vispa och haka choklad som är de 2 jobbigaste momenten för mig. Receptet på mina favorit muffins finns här för er som vill testa dem. Mums vad gott det ska blli med lite fika och nu får vi hålla tummarna för att jag kan svälja och behålla det. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Maria

Roligt att få baka tillsammans :) Hoppas dom blev goda :)

Svar: Det var super mysigt och riktigt goda blev dem. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-06-19 @ 09:14:52
URL: http://iamiamarias.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0