En känslostorm har anlänt...

Tjo på er!
 
Idag är en tuffare dag för mig och framförallt mentalt. Jag har mycket känslor inom mig som kryper sig fram mer och mer. Vilket inte är jätte konstigt med tanke på min livssituation. Jag är dock tacksam att det inte är så här jobbig konstant utan bara emellanåt. Idag ska jag samla mod till att försöka prata med mamma om det iallafall.
 
Tror tyvärr mycket har med alla funderingar kring framtiden som börjat komma senaste tiden. Jag vill så gärna komma vidare, men jag vet inte hur och om jag vågar. Jag har tänkt försöka få ihop ett inlägg om alla funderingar, men vill göra det i lugn och ro känner jag. Det är ganska känsligt ämne för mig att prata om. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

❤❤❤

Svar: <3<3<3
♥JèÑnIèY♥

2019-03-29 @ 13:52:20
URL: http://mittlivmedme.blogg.se
Maria

Känner verkligen med dig. Jag får också ofta tankar på framtiden och att den inte alls kommer bli som jag hoppades/drömde om.
Jag har ju inte diagnosen ME/CFS då jag inte träffat nån läkare som ens vill prata om den diagnosen men så länge får jag ta en dag i taget och göra det bästa av den dagen som är. Även fast man inte kan göra det man önskade att man kunde göra så får man kanske sätta nya livs mål och göra det bästa utav det man kan göra. Du kämpar på så bra du kan <3

Svar: Ja, jag känner mig så vilse när det kommer till framtiden. Jag vill våga chansa men är samtidigt så rädd för att misslyckas framförallt när det kommer till att flytta hemifrån då det är så många orosmoment kring det.
Tyvärr vill dem flest läkare i vården förneka att sjukdomens ens existerar, vilket är märkligt. Fortsätt kämpa underbara du!

Precis, man får ta en dag i taget och göra det bästa av det. Jag har ju satt upp lite mål för året som inte känns helt omöjliga att slutföra. Det blir lite som en morot för att klara av även de tuffa dagarna. massa kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-03-29 @ 22:07:31
URL: http://iamiamarias.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0