Några timmar med TENS...

Tjo!
 
Ny vecka är återigen här för att startas upp med något blandade känslor. Idag tycks i alla fall solen vara framme för stunden, vilket känns mysigt efter gårdagens trista och smärtsamma väder. Dock är min kropp verkligen less på varannan dag vädret. Jag vill ha sol och värme så jag klarar höst och vintern.

Igår kväll beslöt jag mig för att försöka köra TENS-maskinen ett par timmar för att få kontroll på smärtorna. Men såklart skulle det strula lite för mig. Nästan alla uppladdningbara batteri var urladdad då den inte används på månader. Så typiskt!Idag blir det till att ladda alla batterier igen och förhoppningsvis kunna köra fler timmar ikväll. Kramiz❤
 
 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0