Vi behöver er hjälp!

Hej där!
 
Idag är det ingen vanlig dag för idag är det interantionella ME och Fibromyalgi-dagen (12 Maj). Jag själv har nu vart sjuk i ca 16 år av mitt snart 28 åriga liv. Jag och många fler där ute har förlorat så mycket under åren som sjuka som vi troligen aldrig kommer få tillbaka. I framtiden kanske det kommer finnas botemedel och framförallt mer kunskap inom vården! Men för att det ska vara möjligt krävs det pengar till forskning. Ingen gåva är för liten, varje krona behövs! Mer information hittar ni i länkarna nedanför. kramiz<3
 
Ge gärna en gåva till forskningen för ME/CFS via RME forskningskonto:
Bankgiro: 136-7481
Swish: 123 056 33 95
 
För mer info: http://www.rme.nu
 
………………………………♥………♥……………………………
 
Ge gärna en gåva till forskning om Fibromyalgi via förbundets forskningsstiftelse:
 
Bankgiro: 900-3997
Swish: 123 900 39 97
 
 
………………………………♥………♥……………………………
 
 
Bär gärna kläder i blått eller lilla för att stödja sjukdomarna
&
Sprid kunskap om sjukdomarna för det behövs!
 
Tack för er gåva och stöd!
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love❤
 
 


Kommentarer
Hilma Eklund

Hade verkligen ingen aning om att det var den dagen idag, men väldigt fint att få reda på! Det är viktigt att uppmärksamma ❤️❤️ Massa kramar!

Svar: Jag brukar i mån av ork uppmärksamma ME och fibromyalgi lite extra den 12 maj ibland under hela veckan. Men i år är jag i ett svårt skov så då fick det bara bli ett inlägg. Det är två av många osynliga sjukdomar där ute som behöver uppmärksammas för att sprida kunskap. Många kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-05-12 @ 14:42:26
URL: http://www.nouw.com/hilma


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0