Sjukhusbesök på schemat...

Godmorgon på er!
 
Idag känns det sådär att kliva upp ur sängen och framförallt när man vet att man ska vara fastande fram till Undersökningen. Jag är lite smått nervös men egentligen inte för självs undersökningen för de har jag koll på hur de går till. Mest rädd för att göra mig själv besviken precis som i Göteborg i somras.

 

Men jag hoppas att det går bättre idag och om inte kommer pappa tar emot mig efteråt och krama om mig. Jag kan inte göra mer än mitt bästa och försöka behålla lugnet under tiden. Jag kommer nog vara rätt mör och dålig ett par dagar framöver innan kroppen återhämtat sig efter fastan och undersökningen, men på något sätt lär jag fixa detta också. Kramiz❤

 

 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0