Dagen efter min massage tid...

 Hej på er!
 
Idag är de med blandade känslor jag sakta tar mig upp ur sängen. Det gör fruktansvärt ont men jag måste äta något då det gått väldigt många timmar sen sist. Smärtorna efter massagen igår är kraftiga och jag vet att de kommer kännas så här ett par dagar eller till och med längre än så innan det vänder. Så får försöka hålla ut.
 
Mina axlar och nacke känns dock redan betydligt mjukare även om jag troligen behöver boka ännu en massage tid för att få bukt med de sista spänningarna. Jag har även lovat både mig själv och pappa att aldrig vänta så här länge innan jag bokar tid. Nacken och axlarna ska aldrig få bli så illa igen. Kramiz
  
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0