Då var man igång...

Hej!
 
Då har man precis kommit hem från första Akupunkturbehandlingen för Axlar/nacke och det känns skönt att ha fått denna möjligheten efter mycket om och men. Om ca 6 veckor vet vi om det har någon effekt alls på smärtorna eller inte. Men jag hoppas såklart det tar bort lite av spänningarna i alla fall och gör det det kommer jag få ytterligare 6st tillfällen av akupunktur och därefter underhållsbehandling en gång i månaden.
 
Men då behandlingstillfällerna måste vara regelbundna innebär det att från och med nu är det vårdbesök varje tisdag för mig. Det kan låta simpelt för en del men för mig krävs det en del planering för att få ihop dagarna utan att krascha totalt. Så redan nu ligger jag och spånar idéer för enkla men goda middagar jag kan ha på just tisdagarna att bara värma upp när jag kommer hem för jag kommer inte klara laga middagen när jag varit i väg. Kramiz<3
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0