Provar ut nya ND...

Tjo!
 
Jag vet inte om jag berättat det här men mina näringsdrycker jag använt under de senaste åren ska utgå ur sortimentet. Detta har medfört att jag under denna veckan fått prova ut nya och gemensamt med dietisten kom vi fram till att först testa de andra sorterna som liknar den jag gått på och som kommer från samma företag.
 
Jag trodde det skulle bli lätt att prova ut nya då det inte kan skilja så mycket. Men efter testat alla tre sorterna jag fick hem inser jag nu att ingen av dem kommer att fungera tyvärr. Två av dem kunde jag inte ens svälja då den var så tjock i konsistensen. Den tredje fanns ju inte i chokladsmak och redan där är det kört för min del då de andra har en eftersmak jag inte klarar. Desstom innehöll alla dem tre alldeles för mycket laktos för att min mage.
 
Så nästa vecka får jag återigen ringa min dieatist och komma på en ny plan och jag är väl lite inne på att kanske testa de klara/juice näringsdryckerna istället och hoppas dem utvecklats sen jag var i tonåren för då smaka alla klara nd som blod. Idag verkar det finnas flera olika smaker som ändå känns som ett alternativ att prova. Det är ganska viktigt att jag hittar något som fungerar så bra som möjligt för att få i mig den extra näringen. kramiz<3
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0