Sista behandlingstillfället...

Tjo!
 
Igår var jag på min sista akupunkturbehandling för den här gången och det var med blandade känslor. Att säga hejdå till min underbara sjukgymnasten som jag inte kommer ha kvar tog emot rejält. Så om jag behöver 2 påfyllnadsdoser i höst kommer jag ha någon annan och jag vet inte riktigt om jag pallar dra historiken för endast 2 tillfällen.
 
Dessutom kommer jag därefter återigen bli lämnad i sticket av vården då dem anser att jag inte kan få fler tillfällen även om det har bra effekt förmig utan då får jag vända mig till privatklinik istället. Vilket inte är ekonomisk möjligt för mig som långtidssjuk. Det är hårfint det går runt för mig varje månad som det är.  Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0