Sommaruppehållet närmar sig nu...

Tjo!
 
Igår var jag återigen på min efterlängtade akupunkturbehandling och det var lika skönt denna gång. Jag känner ju skillnad redan så fort jag sätter mig upp på britsen efter nålarna tagits bort. Då jag hade fruktansvärt ont under helgen så gjorde det visserligen svinont när nålarna sattes denna gång men känslan efteråt gör det så värt ändå. Nu har jag bara ett tillfälle kvar innan det väntas ett långt sommaruppehåll om jag nu klarar det annars får jag återkomma till dem för påfyllnad men det är något jag helst vill unvika medans jag bor på ön då bilresan till stan är rätt plågsam för mig med alla kurvor som gör mig åksjuk.
 
 Jag har ju såklart testat åksjuktabletter och armband som tyvärr inte hjälp något alls. Så nu senaste gångerna jag åkte hem från ön har jag kört med claermax inhalator och bett pappa stanna regelbundet så jag får kliva ur bilen och andas tills kräkkänslan lugnar sig. Resan till ön brukar däremot gå rätt bra men det är väl för den jobbiga vägen är den sista biten av resan. Medans åt andra hållet blir den biten först och det ställer till det för mig. Jag hade det såhär när jag var yngre och sen har knappt känt av det alls på många år innan åksjukan gjorde entré igen nu i höstas. Men jag hoppas det vänder till det bättre med tiden. kramiz<3
 
 Blev som vanligt lite mellis efter behandlingen innan jag åkte hem:
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0