Behandlingstillfälle Nr 12...

Hej!
 
 Idag var jag uppe tidigt för att komma iväg och få min efterlängtade akupunkturbehandling och det var så underbar känsla direkt efteråt. Denna gång fick jag inte alls lika ont efteråt som sist däremot kände jag som vanligt en avslappnad känsla i nacke/axlar på vägen hem därifrån. Jag vart så avslappnad att jag efter ätit mellis åkte hem och sova ett par timmar och då mena jag sov ganska djupt utan känna smärtorna som normalt brukar störa min sömn ganska mycket. Får se hur länge effekten sitter i denna gången men jag hoppas klara mig i ca 2 veckor nu. Så tacksam att jag fick möjlighet att prova detta och att jag hade turen att det fungerade såpass bra mot mina spänningar. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0