Äntligen har dem kommit hem...

Hej!
 
 I måndags fick jag äntligen hem mina efterlängtade formgjutna öronproppar. Jag kan erkänna att jag till en början var lite smått nervös för att jag inte skulle trivas i dem då man inte provat dem än. Men efter att nu ha sovit med dem 3 nätter kan jag bara säga att jag är så nöjd och enormt tacksam över att min pappa supporta mig för att detta med öronpropparna skulla bli möjligt. Men jag kan säga att jag nu efter fått sova i dessa undrar varför jag väntat i så många år med att fixa formgjutna. Jag har trots allt sovit med olika öronproppar i minst 15 års tid och jag lär inte gå tillbaka till att sova utan. Dessutom har öronproppsdjungel varit ett helvete då många gör så ont i mina öron, vilket jag förstår nu varför med tanke på hur mina formgjutna ser ut. kramiz<3
 

😇Välkommen hem mina nya sovkompisar😇
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0