Känns sådär att behöva byta igen...

Hej!
 
 I tisdags var jag återigen på besök hos min nya sjukgymnast och det var väldigt blandade känslor inför det besöket. Då jag någonstans visste att då inte den formen av akupunktur jag fick sist fungera på mig skulle betyda att jag behöver ta farväl av rehab personen och få boka in ett besök hos någon annan som kan utföra vanlig akupunktur. Vilket tog emot enormt för jag har nog aldrig känt att någon sjukgymnast lyssnat så på mina ord som denna gjorde. Personen förstod väldigt snabbt att jag varit sjuk länge och därmed känner min kropp bäst. Det blev inte den där typiska överkörningssnacket som det annars blir på rehab. Där dem tror sig veta vad som är bäst för mig. Så det känns sådär att behöva byta nu när man hittat en så bra sjukgymnast som lyssnar på en men samtidigt behöver jag akupunkturen för att få kontroll på smärtorna. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0