Ett härligt humör

Heej på dej!

Idag känner jag mig på riktigt gott humör. Tillå med så jag ser fram imot dagens stå hej. ska till stan med mamma för att små shoppa lite, kanske även ska till bibloteket och ikväll blir det nog massa plugg inför provet på tosdag. Gud va jag ser fram imot att få plugga sen.

 Jag vill också till Birmingham (Storbritannien) på äventyr som pappa, men tyvärr får inte jag följa med men kanske en annan gång. När han inte åker via jobbet. Kramiz<3

(" Plugg är roligt om man gör det till en rolig grej")



Kommentarer
Johanna

Skulle du vilja rösta på min bild som jag tävlar och ligger tvåa med?

Du kan enkelt tjäna på det själv! Klicka in på länken nedan så får du veta mer!



http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2012/04/10/7708160-nu-tankte-jag-muta-er/#kommentarer



Vill du inte göra som det står i inlägget räcker en röst. Jag blir glad bara du vill rösta!

2012-04-17 @ 12:32:19
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0