Vågar jag hoppas?

Godmorgon!
 
Min arbetsterapeut ska komma hit på hembesök idag och hon är inte den lättaste att ha å göra med. Hon har en tendens till att inte tro på hur dålig jag är eller ens lyssna på mina ord. Dock blev hon förvånad över när jag fick hämta ut en rullstol akut efter infektionen i fjol.
 
Håller tummarna för att jag har rätt till att få låna en arbetstol nu samt även kanske andra hjälpmedel för att underlätta min vardag. Jag har den senaste tiden knappt kunnat stå upp utan stöd och har inte kunnat vara i köket utan hjälp. Ska det behöva vara så? Hur ska jag någonsin kunna flytta hemifrån om jag inte ens får hjälp när jag bor hemma?! Kramiz<3
 
Hoppas, hoppas<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0