5 saker ni kanske inte vet om mig...

Godmorgon!
 
Då jag idag ska iväg på dop så har jag tänkt att det får bli ett lite annorlunda inlägg här på bloggen. Jag behöver ju spara så mycket energi det bara går inför utflykten om jag ska klara av den utan att krascha allt för hårt efteråt. Så här kommer ytterligare 5 saker få vet om mig som jag lyckats samla ihop. Hoppas ni får en super fin Lördag! kramiz<3
 
 
Min ringsignal på mobilen har under flera år
vart "Miracle- Paula Seling, Ovi".
 
Jag har alltid två påslakan i min säng varav ett med täcke i. Detta för att
lätt kunna skifta beroende på om jag fryser eller är varm.
 
Äger väldigt många samsungkablar både av gamla (Micro Usb) och
nya modellen (Usb c).
 
Jag kommer hellre en halvitmme förtidigt än för sent
när jag ska iväg på något.
 
Jag har aldrig vart ett fan av godis utan mer för chips.
Oftast äter jag mest frukt när jag blir söttsugen nu mera.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Maria

Jag är också en sån som hellre är för tidig än lite sen. Jag blir super stressad om jag bara är en minut sen.
Åh jag som är en riktig godisråtta och får kämpa mot suget hela tiden.

Svar: Samma här och den stressen av att vara sen tar ju otroligt mycket på ens energi. Stress är inget bra. Då är jag hellre i god tid och får sitta ner och vila en stund. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-03-30 @ 22:50:48
URL: http://iamiamarias.blogg.se
Jozzie

Helt okey för mig att jag kan äta ditt godis 😜😉 så får du min andel snacks haha där är vi raka motsatsen.

Svar: hehe;) precis syrran<3 Tror det är för jag får sådana magkramper av godis därför räcker et med bara ett få tal för min del. Älskar dig syrran<3
♥JèÑnIèY♥

2019-03-31 @ 12:48:12
Tess

Intressant att få veta lite mer om dig :) Jag är en sån som älskar godis! ☺

Svar: Vad roligt att höra=) Hehe, vad har du för favorit godis? kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-03-31 @ 15:28:52
URL: http://tessbjork.com
Kajsa-stina Mattsson

Åh vad intressant, det där med påslakan var ju hur smart som helst! Sladdar, har man en tendens att spara på... Borde rensa alla gamla som jag lagt åt sidan, de som inte funkar till telefon och dator. :)

Svar: Visst är det. Temperaturen skiftar ju så nu så då är det jätte skönt att inte behöva krångla med att dra ut täcket och sånt på nätterna utan bara lägga det åt sidan och ta det utan. Ja, man samlar ju på sig en del med åren. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-04-01 @ 11:18:45
URL: http://nouw.com/kajsastinamattsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0