Fick vakna upp till strålande sol...

Tjo!
 
Idag vakna jag upp av att pappa öppnade min dörr så jag fick solens strålar rätt i ansiktet. Jag visste att detta kunde ske om vädret var bra. Pappa ska nämligen måla runt mitt lilla fönster på utsidan. Då det behöver rustas upp lite efter att ha fått en massa solsken på sig flera år i söderläge. Nu kommer det bli fint igen och redo för att klara ytterligare flera år.

Jag själv har inga större planer alls. Jag tar dagarna lite som de kommer. Men såklart hoppas jag på att orka sitta ute korta stunder under dagen för att få känna värmen och höra fåglarna kvittrar. Precis det som betyder sommar för mig! Sen vet man aldrig om det blir kvällsbad eller inte allt hänger på vinden och hur jag mår senare sen. Kramiz
 
Myggnätet får vara på under dagen:
 
 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0