Firande på Minneslunden...

Hej på er!
 
Vilken fin dag det vart igår och stunden på minneslunden var nog den finaste på många år. För en gång skull blåste det inte där uppe utan man kände bara värmen från solen. Morfar hade varit så glad för han älskade solsken. Det blev dock ingen vinst på trisslotterna för någon av oss, men vi kände hans närvaro. Vi pratade dessutom massa fina minnen, vilket fick oss alla att skratta gott. Otroligt saknad och älskad. 
 
Det blev även lite fika ute i trädgården hos mormor och vad jag har saknat henne och hennes super goda kakor, särkilt bondkakorna. Jag våga dock inte äta så mycket pga magen, men det kommer fler gånger att få fika där ute. Jag vet garanterat vad jag ska önska mig när jag fyller år! Jag är inte mycket för kakor eller godis i vanliga fall men det finns inga kakor som är så goda som mormors. Kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0