Stormen har lagt sig igen...

Tjo!
 
Igår mådde jag verkligen allt annat än bra. jag var som ett vrak både fysiskt och mentalt. Smärtorna i bröstkorg/bröstrygg har ju eskalerat rejält senaste veckan och igår gjorde det så ont att jag knappt kunde röra mig alls utan att skrika av smärta. Som det inte vore nog med smärta kom även en känslostorm av all oro som vårdstrulet gett mig. Så gårdagen blev inte riktigt som jag hade hoppats men det blev dagen idag istället. Mina smärtor håller visserligen i sig men känslostormen har lugnat sig och jag känner mig vid gott mod igen. Jag är därmed redo för att ta mig an en ny fräsch vecka. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0