Valborg i mitt hjärta...

Tjo på er!
 
Mitt valborgsfirande igår vart otroligt lyckat och solen sken. Jag & min bästis var och fika i stan en stund innan vi begav vi oss mot brasan. Det var super kul att få komma iväg och se en brasa live för det var många år sen sist. Dock tog kroppen lite stryk av att promenaden och vara bland så mycket folk. Men det var värt det för att få uppleva en sådan härlig dag.
 
Idag blir det en vilodag inför min resa imorgon, men självklart ska jag fira min namnsdag lite. Jag bär ju namnet Valborg med stolthet jämför med min farmor som avskytt det sen hon var barn. Eftersom många är på semster i slutet av juni när jag fyller år, så fira vi alltid mig lite extra på min namnsdag istället. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
elin

Så roligt att Valborg blev så bra för dig , hoppas du får en lika bra kväll i dag<3

Svar: Ja det blev en fin dag igår som jag får lida för idag. Hoppas du får en super fin kväll du med. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-05-01 @ 17:57:52
URL: http://devote.se/johnssons
elin

Sv: Åh tack så mycket sötaste du!

2017-05-01 @ 20:40:50
URL: http://devote.se/johnssons


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0