Valde att avbryta...

Hej!
 
I måndags var jag återigen på min akupunkturbehandling och efter mycket grubblande och känsla av obehag gällande skakningarna jag har valde jag att avbryta fortsatt behandling. Det var inget lätt beslut att ta men jag mår i alldeles för kasst i kroppen för att orka ta mig till och från rehab samt ligga på en brits med skakningar i kroppen. Skakningarna ger mig liksom domningar i kroppen vilket gjorde att jag kände inte ens när nålarna sattes dit nu i måndags. Då tappar behandlingen sin effekt så det är lite trist. Så vad planen blir härnäst vet jag inte. Men jag kämpar på med vardagen så gott det går i alla fall. kramiz<3 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0