1 Augusti 2009

Heej!!<3<3

En ny månad e här och Hösten börjar närma sig=( trots att solen knappt inte har vart framme i sommar. idag skinner skolen men det blåser fortfarande mkt. Att vakna upp i morse var som att vakna i himlen det kändes precis likadant solen lyser in genom fönstret och man hör fånglarna kvittra. Idag blev det en riktig rejäl frukost "en tallrik yoghurt och 2 mackor med leverpastej på, ett glas juice och ett glas mjölk + 2 ägg". var ute liten stund i solen efter frukosten men sen kom jag på att jag borde inte vara i solen. Vill ju inte direkt få solexem och sånt... Nu har jag suttit vid datorn å bloggat och spelat spel medans de övriga i huset har jobbat=) pappa har spikat, farmor målar och min farbror klippergräset. jag ska snart spela WoW tror jag innan det e lunch dags. Sen ska jag duscha i sjövattnet ute på gåren med vattenslangen:) lite kallt kanske men kul=) Vi kolla på sommarkrysset, sen gick jag ut och sette på high school musical på danska=) jag fatta ganska mkt faktiskt. när gilmen var slut somna jag direkt, hann  bara stänga av dator sen slockna jag.

Jag har Väldens bäste Storebror<3<3<3

Jag sover:


Nu ska jag duscha:


Puss & kram// Prinsessan JéNnIéY<3<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0