Blev ett äventyr på lekland

Hej!
 
Efter några extra timmars sömn i morse tog jag beslutet att trots all smärta åka till leklandet med Trixiebelle. Vilket tösen verkligen uppskatta. Hon såg så trött ut när vi väl skulle åka men väl där var hon som en rallybil. Hon sprang runt själv och lekte medans jag satt på soffan och kolla på.
 
Var lite rädd att hon skulle vilja bli buren eller att jag skulle leka med henne, men tack och lov klara hon sig på egenhand så min kropp kunde återhämta sig lite extra. Vart en rätt okej dag, men nacken min är helt off nu. Kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärta i nacke, axlar, skulderblad, rygg, höfter. Sjukt TRÖTT.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0