Vill bli stark igen!

Hej!
 
Idag känner jag mig helt slut i kroppen efter mitt försök till att klara mig själv igår. Att gå fram och tillbaka från injektion var ingen bra idé för lilla mig. Hade jag bara haft pengar på busskortet hade jag kunnat tagit bussen men ska inte fylla på de fören nästa vecka när bassängträningen börjar.
 
Om en stund ska jag iväg till arbetsterapeuten annars kommer det bli en lugn dag för mig, då min kropp fortfarande inte återhämtat sig efter den svåra infektionen jag åkte på för snart en månad sen. om jag hade vart en frisk tjej hade min kropp redan återhämtat sig men eftersom jag är sjuk i botten tar det längre tid att bli som vanlig igen. Dags för mig att göra mig klar, kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Jag fick ett tips igår som jag ska testa :) blanda i en tesked ingefära i vatten och drick 3 gånger om dagen så försvinner alla inflammationer och håller sig borta :) nånting som jag anser funka mot smärta är magneter :) kram

Svar: Det låter värt att prova. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2013-08-20 @ 13:15:57
URL: http://tiildaslife.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0