STOLT men SLITEN

Godkväll!
 
Idag vakna jag med världens bakslag efter gårdagens apotekbesök. Det är helt galet att man blir så dålig efter 10 min utanför hemmet. Men efter lite tårar och vila i sängen valde jag endå att mamma skulle hjälpa mig städa i bokhyllan. Det är sånt kaos i den hörnan och även i min brors gamla säng. Blir ju lite så när man är såpas sjuk så orkar man knappt packa upp saker utan bara slänger upp dem i sängen tills vidare. Nu är det iallafall städat och hyfsat fint.
 
Det känns dock i kroppen att jag ansträngt mig alldeles för mycket. Jag har bla ont i bröstkorgen, så det är plågsamt att andas ändå var det mamma som gjorde det mesta av jobbet. Men jag ska försöka bädda ner mig i tid idag och se lite film eller nått. Få lite annat att tänka på nu när kroppen värker och är svag. Hoppas ni också har en fin Lördag. kramiz<3
 
Yttre kanten på min Mandala är klar:
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0